Activitats > Activitats de Muntanya > CAMINADA POPULAR DE SALLENT

Activitats de Muntanya

30/04/2017

CAMINADA POPULAR DE SALLENT

El diumenge 30 d'abril de 2017 us convidem a tots i totes a gaudir de la 33a CAMINADA POPULAR DE SALLENT.

SORTIDA: 8h del matí de la Plaça dels Arbres

RECORREGUT: Un cop dalt, travessarem el túnel de la variant i seguirem la síquia (amb i de síquia) fins a La Torre del Roca on tindrem el primer avituallament. Hi haurà una mica de tot. Caldrà que agafem forces perquè la Torre de Castellnou és molt amunt.

Creuarem el torrent de La Canal i seguirem la riera de Conangle fins la ruïnosa  casa de Mas Tosquer. Seguirem per una mica de pla seguit de més pujada fins la imponent Torre. Un cop hi arribem ens espera un bon esmorzar: pa amb tomàquet botifarra...

A partir d’aquí s’haurà acabat la pujada, i continuarem primer per pla i després per baixada  fins l’arribada. Passarem per les cases del Cellers de La Serra i de L’Espinalt per encarar a continuació la baixada de La Costa Gran. Aquí hi tindrem un avituallament amb aigua i fruita. Poc després arribarem a La Rampinya i enllaçarem el  mateix camí de l’anada. Acabarem a La Plaça dels Arbres.